Պաշտոնական էլ. փոստ

(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)

Տպել

Մարզպետարան

Կառուցվածք

ՀՀ ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔԻ ՄԱՐԶՊԵՏԱՐԱՆԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ   ԳԾԱՊԱՏԿԵՐԸ

ՀՀ ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔԻ ՄԱՐԶՊԵՏԱՐԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ  ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿ

Ալբերտ Աղեկյան

Ալբերտ Աղեկյան

Մարզպետարանի աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալ

էլ. փոստ

(0264) 2-10-45 +374 264 2 44 45

Կենսագրություն

 Տարեթիվ, ամսաթիվ, ծննդավայր

5.10.1958թ. Գեղարքունիքի մարզ, Գավառ քաղաք,  Արծվաքար թաղամաս:

 Կրթություն

1967-76թթ. սովորել և ավարտել է Կամո քաղաքի թիվ 7 միջնակարգ դպրոցը:
1976-77թթ. սովորել և գերազանցությամբ ավարտել է Երևանի թիվ 1 պրոֆտեխուսումնարանը:
1977-81թթ. սովորել և գերազանցությամբ ավարտել է Երևանի ժողովրդական տնտեսության ինստիսուտի ֆինանսա-հաշվային ֆակուլտետը:


  Աշխատանքային գործունեություն

1981-1983թթ. աշխատել է Կամոյի շրջանային խորհրդի գործկոմի ֆինանսական բաժնում որպես բյուջետային ավագ վերստուգիչ-տեսուչ:
1983-1990թթ. աշխատել է ՀՀ ֆինանսների նախարարության վերահսկողության-վերստուգման վարչության, Կամոյի շրջ/քաղ/ գլխավոր վերահսկիչ-վերստուգիչի պաշտոնում:
1990-1996թթ. աշխատել է Կամոյի շրջխորհրդի գործկոմի ֆինանսական բաժնի վարիչի պաշտոնում:
1996թվականից  աշխատել է ՀՀ Գեղարքունիքի մարզպետարանի ֆինանսական բաժնի վարիչ, ապա ֆինանսատնտեսագիտական վարչության պետի պաշտոնում:
2003թվականից   աշխատում է ՀՀ Գեղարքունիքի մարզպետարանի աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալի պաշտոնում:

2005 թվականից  թիվ 22 ԸԸՀ-ի, իսկ 2017 թվականից թիվ 19 ՏԸՀ-ի նախագահն  է:   

Այլ տվյալներ

1981-83թթ. ծառայել է խորհրդային բանակում:

1991-95թթ. ընտրվել է Կամոյի քաղաքայի խորհրդի պատգամավոր:

Պարգևատրվել է`

2010թ ,,Մայրության երախտագիտություն,, մեդալով:

2014թ. ,,5-րդ բրիգադ 20 տարի,, ԵԿՄ  հոբելյանական մեդալով:

2015թ. ՀՀ Պաշտպանության նախարարության ,,Մարշալ Բաղրամյան,, մեդալով:

ՀՀ Քաղաքացիական ծառայության 2-րդ դասի պետական խորհրդական է:  

  Անձնական տվյալներ

Ամուսնացած է, ունի երկու երեխա:


 


 

Գործառույթներ / իրավասություններ

Աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալը `
ա)վերահսկում է Մարզպետի որոշումների և կարգադրությունների հանձնարարականների կատարման ընթացքը.
բ) կազմակերպում է Աշխատակազմի կառուցվածքային, հաստիքային, ինչպես նաև քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների անվանացանկում փոփոխություններ կատարելու նախապատրաստման աշխատանքները.
գ)վերահսկում ու ապահովում է Աշխատակազմի քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների անձնագրերի կազմման, դրանցում փոփոխություններ ու լրացումներ կատարելու նախագծերի մշակման ու վարման աշխատանքների իրականացումը.
դ)օրենքով սահմանված կարգով վերահսկում է Աշխատակազմի քաղաքացիական ծառայության առաջատար թափուր պաշտոններ զբաղեցնելու համար անցկացվող մրցույթի, ինչպես նաև առաջատար և կրտսեր պաշտոններ զբաղեցնող քաղաքացիական ծառայողների ատեստավորման նախապատրաստական աշխատանքների իրականացումը.
ե)վերահսկում է Մարզպետարանի գործավարության կազմակերպման աշխատանքները.
զ)մասնակցում է քաղաքացիական ծառայողների մրցութային և ատեստավորման թեստերի ու հարցատոմսերի հարցերի կատարելագործման աշխատանքներին, ղեկավարում այդ գործընթացը.
է)հսկողություն է սահմանում Աշխատակազմի քաղաքացիական ծառայողների վերապատրաստման և ատեստավորման աշխատանքների նկատմամբ.
ը)հսկողություն է իրականացնում Մարզպետարանի աշխատակազմի աշխատանքային ծրագրի կատարման ընթացքի նկատմամբ և արդյունքների մասին զեկուցում Աշխատակազմի ղեկավարին.
թ)հսկողություն է իրականացնում Մարզպետարանի պաշտոնական էլեկտրոնային կայքի վարման և տեղեկատվական շտեմարանի հարստացման աշխատանքների նկատմամբ.
ժ)վերահսկողություն է իրականացնում Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի խորհրդի նիստերի և Մարզպետարանում անցկացվող խորհրդակցությունների արձանագրման գործընթացի նկատմամբ.
ժա)վերահսկողություն է իրականացնում Մարզպետարանի փաստաթղթերի արխիվացման և պահպանման գործառույթների նկատմամբ.
ժբ)Աշխատակազմի ղեկավարի հանձնարարությամբ իրականացնում է քաղաքացիների ընդունելության նախապատրաստական աշխատանքներ, հսկում Մարզպետի կողմից ընդունելության ժամանակ տրված հանձնարարականների կատարման ընթացքը, հետևում քաղաքացիներին մատուցվող ծառայությունների որակին.
ժգ)Աշխատակազմի ղեկավարի հանձնարարությամբ ապահովում է Աշխատակազմի քաղաքացիական ծառայության առաջատար թափուր պաշտոններ զբաղեցնելու համար անցկացվող մրցույթի, ինչպես նաև առաջատար և կրտսեր պաշտոններ զբաղեցնող քաղաքացիական ծառայողների ատեստավորման նախապատրաստական աշխատանքների հսկողությունը.
ժդ)Աշխատակազմի ղեկավարի հանձնարարությամբ ապահովում է մեթոդական տարբեր ուղեցույցերի նախապատրաստում ու մշակում.
ժե)Աշխատակազմի ղեկավարին առաջարկություններ է ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով Աշխատակազմին ամրացված պետական գույքը, այդ թվում` ֆինանսական միջոցները արդյունավետ տնօրինելու վերաբերյալ.
ժզ) Աշխատակազմի ղեկավարի հանձնարարությամբ իրականացնում է քաղաքացիների ընդունելություն.
ժէ) իր լիազորությունների շրջանակներում այլ մարմիններից և պաշտոնատար անձանցից ստանում է անհրաժեշտ տեղեկություններ և նյութեր.
ժը)իր լիազորությունների շրջանակներում նախապատրաստում է առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդություններ, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.
ժթ)Աշխատակազմի ղեկավարի հանձնարարությամբ կամ իր լիազորությունների շրջանակներում կարող է հրավիրել խորհրդակցություններ` դրանց մասնակից դարձնելով պաշտոնատար անձանց, մասնագետների և փորձագետների.
ի)իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով սահմանված այլ լիազորություններ.
Աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալն ունի օրենքներով, այլ իրավական ակտերով նախատեսված այլ իրավունքներ (սոցիալական երաշխիքներ) և կրում է այդ ակտերով նախատեսված այլ պարտականություններ (սահմանափակումներ):
 

 

← Վերադառնալ ցուցակին

Բաժանորդագրում նորություններին

Տեխնիկական դիտողություններն կարող եք ուղարկել կայքի վեբ-մաստերի էլեկտրոնային փոստին: Կայքը պատրաստված է Helix ընկերության կողմից:
Վերջին թարմացումը՝ 2017-09-20 19:01:08