Պաշտոնական էլ. փոստ

(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)

Տպել

Մարզպետարան

Կառուցվածք

ՀՀ ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔԻ ՄԱՐԶՊԵՏԱՐԱՆԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ   ԳԾԱՊԱՏԿԵՐԸ

ՀՀ ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔԻ ՄԱՐԶՊԵՏԱՐԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ  ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿ

Արամ Խաչատրյան

Արամ Խաչատրյան

Իրավաբանական բաժնի պետ

էլ. փոստ

+374 60 65-00-50 +374 60 65-06-15

Կենսագրություն

Ծննդյան տարեթիվ, ծննդավայր

1992 թ. Գեղարքունիքի մարզ, քաղաք Գավառ:

 

  Կրթություն

2009-2013 թթ.-  Գավառի պետական համալսարան, հումանիտար մասնագիտությունների ֆակուլտետ, բակալավրիատ:
2011-2013 թթ. - Սանկտ Պետերբուրգի արտաքին տնտեսական կապերի, էկոնոմիկայի և իրավունքի ինստիտուտ, իրավագիտություն մասնագիտությամբ, իրավագետի դիպլոմավորված մասնագետի որակավորում:
2013-2016 թթ. -
ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիա Հանրային իրավունք, ասպիրանտուրա:


Աշխատանքային գործունեություն

2013-2014 թթ. - Գավառի «28-ՇՄՇ» ԲԲԸ-ի իրավաբանական բաժնի պետ:

2014-2017 թթ. - ՀՀ Գեղարքունիքի մարզպետարանարզպետի տեղակալի օգնական:

2017-2018 թթ. - ՀՀ առողջապահության նախարարության առողջապահական տեսչական մարմնի հյուսիս-արևելյան տարածքային կենտրոնի ղեկավարի տեղակալ:

2018-2019 թթ. - ՀՀ Գեղարքունիքի մարզպետարանի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետի տեղակալ:

2019 թ. հունվարի 16-ից՝ ՀՀ Գեղարքունիքի մարզպետարանի իրավաբանական բաժնի վարիչ:

 

Այլ տվյալներ

Իրավաբանական գիտությունների թեկնածու 

Մեկ մենագրության և մեկ տասնյակից ավելի գիտական աշխատությունների հեղինակ:


Կուսակցական պատկանելություն

Անկուսակցական:

 

 

 

 

Գործառույթներ / իրավասություններ

Բաժինը իր լիազորությունների շրջանակում`
1) ապահովում է Մարզպետի` Հայաստանի Հանրապետության կառավարության տարածքային քաղաքականության իրականացմանն ուղղված աշխատանքների կատարումը.
2) ապահովում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ Մարզպետին վերապահված լիազորությունների իրականացման կազմակերպումը և Մարզպետի գործունեության օպերատիվությունն ու արդյունավետությունը.
3) մշակում է առաջարկություններ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության կիրառման պրակտիկայի և կատարելագործման վերաբերյալ.
4) մասնակցում է Մարզի զարգացման ծրագրի մշակմանը, կազմմանը և իրականացմանը
5) մարզի խորհրդի և տեղական ինքնակառավարման մարմինների խորհրդակցությունների ժամանակ համայնքների ղեկավարներին և մասնակիցներին պարզաբանումներ է տալիս նոր ընդունված նորմատիվ իրավական ակտերի վերաբերյալ.
6) ուսումնասիրում է Մարզի տեղական ինքնակառավարման մարմինների, Մարզպետարանի ենթակայության պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների և առևտրային (բաժնետիրական) ընկերությունների տնօրենների ընդունած իրավական ակտերը, անհրաժեշտության դեպքում առաջարկություններ է ներկայացնում դրանք գործող օրենսդրությանը համապատասխանեցնելու համար.
7) ստուգում Է Մարզպետի որոշումների և կարգադրությունների, գլխավոր քարտուղարի հրամանների նախագծերի իրավաչափությունը.
8) մասնակցում է համայնքի ղեկավարի սեփական և պետության պատվիրակված լիազորությունների, համայնքի ավագանու լիազորությունների նկատմամբ իրավական և մասնագիտական հսկողության իրականացման աշխատանքներին.
9) անհրաժեշտության դեպքում իրականացնում է մարզային ենթակայության կազմակերպությունների ղեկավարների օրենսդրությանը հակասող իրավական ակտերի վերացման կամ կասեցման աշխատանքները.
10 )վարում է իրավական ակտերի հաշվառման մատյանները` ըստ իրավական ակտերի տեսակների.
11) ապահովում է մարզպետարանի աշխատակազմի, մարզի համայնքների և մարզպետարանի ենթակայության կազմակերպությունների իրավական աջակցությունը.
12) իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով և այլ իրավական ակտերով սահմանված լիազորություններ
 

 

← Վերադառնալ ցուցակին

Բաժանորդագրում նորություններին

Տեխնիկական դիտողություններն կարող եք ուղարկել կայքի վեբ-մաստերի էլեկտրոնային փոստին: Կայքը պատրաստված է Helix ընկերության կողմից:
Վերջին թարմացումը՝ 2019-10-22 18:18:43