Պաշտոնական էլ. փոստ

(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)

Տպել

Մարզպետի աշխատակազմ

Կառուցվածք

 

ՀՀ ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔԻ ՄԱՐԶՊԵՏԻ  ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ  ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿԸ

ՀՀ ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔԻ ՄԱՐԶՊԵՏԻ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ԱՆՎԱՆԱՑԱՆԿԸ

Լիանա Մակվեցյան

Լիանա Մակվեցյան

Իրավաբանական բաժնի պետի պարտականությունները կատարող՝

էլ. փոստ

+374 60 65-00-50 +374 60 65-06-15

Կենսագրություն

Ծննդյան տարեթիվ, ծննդավայր

26.03.1993 թվական, ՀՀ Գեղարքունիքի մարզ, Գավառ քաղաք։

Կրթություն

2000-2010թթ․ սովորել և ավարտել է Գավառի Ս․ Քոչարյանցի անվան Հ 1 հիմնական ապա Գավառի ավագ դպրոցները։

2010-2014թթ. ընդունվել և ավարտել է Գավառի պետական համալսարանը՝ ստանալով իրավագիտության բակալավրի աստիճան։

2014-2016թթ. սովորել և ավարտել է Գավառի պետական համալսարանը՝ ստանալով իրավագիտության մագիստրոսի աստիճան։

Աշխատանքային գործունեություն

2017թ. «Հելսինկյան քաղաքացիական ասամբլեայի» Վանաձորի գրասենյակ, ընտրական գործընթաց, երկարաժամկետ դիտորդների համակարգող, մարզային իրավաբան։

06.11.-06.12. 2015թ․ «Հասարակական հետազոտությունների առաջատար խումբ» ՀԿ-ի «Հայաստանի քաղաքական գործընթացներում քաղաքացիական հասարակության դերի բարձրացում» դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակներում հարցազրուցավար։

01.09.-01.10.2016թ․ «Հելսինկյան քաղաքացիական ասամբլեայի» Վանաձորի գրասենյակ, պրակտիկանտ։

01.02.2017-30․11․2019թթ․ «Իրավաբանների հայկական ասոցացիա» Գեղարքունիքի մասնաճյուղի համակարգող, իրավաբան։

26․07․2022-02․12․2024թթ․ ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի դատախազություն, տարածքային բաժնի ավագ մասնագետ։

09.12.2024-09.03.2025թթ․ՀՀ Գեղարքունիքի մարզպետի աշխատակազմ, իրավաբանական բաժնի փորձագետ։

10.03.2025թ․ ՀՀ Գեղարքունիքի մարզպետի աշխատակազմ, իրավաբանական բաժնի ավագ իրավաբան, իրավաբանական բաժնի պետի պարտականությունները ժամանակավոր կատարող։

Այլ տվյալներ

Իրականացրել է կամավորական  մի շարք աշխատանքներ, մասնակցել տարբեր թեմաներով վերապատրաստման դասընթացների։ 

 

Անձնական տվյալներ

Ամուսնացած է, ունի երկու երեխա։

 

 

 

Գործառույթներ / իրավասություններ

Աշխատանքի բնույթը, իրավունքները, պարտականությունները

1) ապահովում և իրականացնում է Աշխատակազմում նախապատրաստվող իրավական փաստաթղթերի ձևակերպումը Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենքների ու իրավական ակտերի պահանջներին համապատասխան.
2) կազմակերպում և ապահովում է դատական ատյաններում Աշխատակազմի շահերի պաշտպանությունը.
3) ապահովում է մարզային ենթակայության կազմակերպությունների ղեկավարների կողմից ընդունված իրավական ակտերի ուսումնասիրման գործընթացը՝ օրենսդրությանը հակասող իրավական ակտերի առկայության դեպքում առաջարկություններ ներկայացնում Մարզպետին` դրանք վերացնելու կամ կասեցնելու համար.

4) ապահովում է իրավական և մասնագիտական հսկողություն համայնքների ղեկավարների սեփական և պետության պատվիրակված լիազորությունների և համայնքի ավագանու լիազորությունների նկատմամբ.
5)ապահովում է առաջադրված գործառույթներից և խնդիրներից բխող իրավական ակտերի նախագծերի, առաջարկությունների, եզրակացությունների, այլ փաստաթղթերի նախապատրաստումը և տալիս դրանց վերաբերյալ մեթոդական պարզաբանումներ.
6) ապահովում և իրականացնում է վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ գործեր քննելու, վարչական տույժ նշանակելու գործընթացը.
7) ապահովում է Մարզպետի իրավասությունների շրջանակներում ՏԻՄ-երի որոշումների, գործողությունների և անգործության բողոքարկումը դատարան.
8) մասնակցում է Աշխատակազմի կողմից իրականացվող վարչական վարույթի գործընթացին.
9) ապահովում է Գլխավոր քարտուղարի հրամանների և Մարզպետի որոշումների նախագծերի նախապատրաuտման աշխատանքները.
10) ապահովում է Բաժնի մասնակցությունը քաղաքացիներից ստացված դիմումների, բողոքների և առաջարկությունների քննարկմանն ու պատասխանների նախապատրաստմանը․
11) իրականացնում է Աշխատակազմի իրավասության շրջանակներում իրականացվող հակակոռուպցիոն միջոցառումների և Աշխատակազմի կողմից հակակոռուպցիոն ոլորտի միջազգային պարտավորությունների կատարմանն ուղղված աշխատանքների համակարգումը:

Բաժնի կանոնադրությունը

 

← Վերադառնալ ցուցակին

Բաժանորդագրում նորություններին

Տեխնիկական դիտողություններն կարող եք ուղարկել կայքի վեբ-մաստերի էլեկտրոնային փոստին: Կայքը պատրաստված է Helix ընկերության կողմից:
Վերջին թարմացումը՝ 2025-10-21 09:21:31